نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

عبور از کوشش برای رسیدن به نماز | پبشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه اتصال بولوار کوشش به نماز

  • کد خبر: ۴۲۷۰۳
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
عبور از کوشش برای رسیدن به نماز | پبشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه اتصال بولوار کوشش به نماز
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: وضعیت اجرای پروژه تاکنون مناسب گزارش شده و تا این‌لحظه نیز پیشرفت فیزیکی پروژه اتصال کوشش به خلج ۷۰ درصد بوده است. با این‌وضعیت امیدواریم پروژه را سر موعد تحویل دهیم.
علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ ۱۵ اردیبهشت سال گذشته بود که به دنبال تقاضای بسیاری از اهالی منطقه سیدی و با هدف کاهش بار ترافیکی این‌محدوده و همچنین خروج برخی معابر و خیابان‌ها همانند خیابان کوشش، قائم و خلج از بن‌بست، کلنگ پروژه اتصال خیابان کوشش به خیابان خلج با حضور مدیران شهری به زمین زده شد تا بار ترافیکی خیابان‌های یادشده به میزان شایان‌توجهی کاهش یابد و ترافیک روان‌تری در معابر یادشده در منطقه سیدی حکم‌فرما شود.

از آن‌زمان، مهندسان، تکنیسین‌ها و کارگران این‌پروژه تمام هم‌وغم خود را صرف کردند تا بتوانند این ۲ نقطه را در مدت زمان تعیین‌شده به هم متصل کنند تا در نهایت سبب افزایش رضایت‌مندی شهروندان یکی از مناطق کم‌برخوردار شهری شود.

اتصال ۳۰ میلیارد تومانی

برآورد اولیه اعتباری اجرای این‌پروژه ۲۶۰۰ متری، ۲۲ میلیارد تومان اعلام شد و چندی پیش نیز خلیل‌ا. کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با تشریح ابعادی از کم‌و‌کیف این‌پروژه اعلام کرد که تمام سعی مدیریت شهری این است که پروژه اتصال کوشش به خلج در ۲۲ بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد. وی به این‌مسئله هم اشاره کرد که برای این‌پروژه مبلغ ۳۰ میلیارد تومان هم اعتبار پیش‌بینی شده است؛ هرچند این‌مبالغ براساس پیش‌بینی‌هاست و ممکن است تا پایان پروژه مبالغ دیگری هم، با توجه به مشکلات موجود در انجام پروژه یا افزایش هزینه‌ها، به اعتبارات پیش‌بینی‌شده اضافه شود.

عبور از کوشش برای رسیدن به نماز

کاظمی همچنین در گفتگو با شهرآرا با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه اتصال خیابان کوشش به خلج، از اردیبهشت سال گذشته و به صورت پرشتاب در حال انجام است، اظهار کرد: اجرای این‌پروژه یکی از درخواست‌های چندین‌ساله اهالی محله سیدی است و تقاضا‌های مردمی در منطقه ۷ در این‌زمینه زیاد بوده است.

کاظمی افزود: هدف از این‌پروژه علاوه بر پاسخ به درخواست‌های مردمی و افزایش رضایت شهروندان، اتصال بولوار‌های کوشش، قائم، خلج و نماز است.

معاون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار مشهد با تأکید بر اینکه یکی دیگر از اهداف اتصال این‌مسیرها، کاهش بار ترافیکی منطقه و کاهش بار ترافیکی معابر هم‌جوار این‌پروژه است، بیان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده، پایان کار این‌پروژه اسفندماه امسال و براساس روزشمار نیز ۱۴۹ روز دیگر خواهد بود.

کاظمی افزود: وضعیت اجرای پروژه تاکنون مناسب گزارش شده و تا این‌لحظه نیز پیشرفت فیزیکی پروژه اتصال کوشش به خلج ۷۰ درصد بوده است. با این‌وضعیت امیدواریم پروژه را سر موعد تحویل دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->